REGULAMIN GABINETÓW SPECJALISTYCZNYCH AMONARIA

Szanowni Państwo, pragniemy przypomnieć kilka zasad, o których przestrzeganie bardzo prosimy:

  1. Recepty i zaświadczenia/opinie wydawane są TYLKO w czasie wizyt/konsultacji.
  2. Jeśli nie możecie się Państwo dodzwonić do Rejestracji, to proszę wysłać sms-a z hasłem „proszę o kontakt”, wówczas Panie rejestratorki oddzwonią w możliwie krótkim czasie. Nie mamy możliwości oddzwaniania na nieodebrane połączenia.
  3. Nie pracujemy w trybie dyżurowym, czyli „na ostro”, to znaczy nie jesteśmy w stanie zaproponować terminów z dnia na dzień (chyba że zwolni się miejsce) ani w weekendy (poza mgr Martą Zabłocką).
  4. Jeśli potrzebna jest natychmiastowa pomoc należy udać się na ostry dyżur psychiatryczny (dorośli do Szpitala HCP, dzieci i młodzież do Kliniki Psychiatrii przy ul. Szpitalnej 27/33). Można też wezwać Pogotowie Ratunkowe (tel. 999)- to samo dla wszystkich pacjentów (nie ma pogotowia psychiatrycznego).
  5. Rejestracja w weekendy jest nieczynna.
  6. Prosimy o punktualne przychodzenie na wizyty. Przy spóźnieniu większym niż 10 minut lekarz ma prawo odmówić przeprowadzenia konsultacji, jeśli uzna, że nie jest w stanie w skróconym czasie profesjonalnie jej przeprowadzić.
  7. Prosimy o kontaktowanie się z lekarzami nie później niż do godziny 18.00 w dni powszednie. Lekarze po tej godzinie ani w weekendy nie odbierają telefonów ani nie odpisują na sms-y. Jest to ich wolny czas, który spędzają z rodzinami, odpoczywają.
  8. Prosimy o pilnowanie terminów ważności recept, by nie stracić możliwości wykupienia wszystkich leków zapisanych przez lekarza na danej recepcie.
  9. Prosimy o umawianie się na wizyty z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Aktualnie takie są najbliższe terminy do większości naszych lekarzy.
  10. Potrzebę otrzymania faktury prosimy zgłosić w Rejestracji przed uiszczeniem opłaty za wizytę.
  11. W przypadku nieodwołania wizyty do 3 godzin przed jej czasem, a chęci umówienia się na kolejny termin, należy uiścić opłatę za zarezerwowany czas nieodwołanej wizyty.
  12. Lekarz ma prawo odmówienia konsultacji zdalnej, jeśli uważa, że taka forma kontaktu mogłaby być ze szkodą dla Pacjenta. Lekarz informuje wówczas o przyczynie podjęcia takiej decyzji.
  13. Wszelkiego rodzaju zaświadczenia/opinie wydawane są wyłącznie w czasie lub bezpośrednio po wizycie.
    Poza zaświadczeniami do ZUS-u (druk OL-9), zaświadczeniem o stosowanych lekach (dla Lekarza Rodzinnego lub innego specjalisty) lub zaświadczeniem do Zespołu Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, wszystkie pozostałe zaświadczenia/opinie są odpłatne.
  14. O potrzebie otrzymania kserokopii dokumentacji medycznej prosimy poinformować Rejestrację z minimum 1-dniowym wyprzedzeniem.
  15. Zgodnie z nowelizacją Ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 listopada 2014 roku – na wniosek Pacjenta – lekarz ma obowiązek udzielić Pacjentowi:
    • szczegółowych informacji na temat udzielanych świadczeń  zdrowotnych, w szczególności informacji dotyczących  stosowanych metod diagnostycznych lub terapeutycznych oraz jakości i bezpieczeństwa tych metod,
    • niezbędnych informacji na temat zawartych umów ubezpieczenia,
    • informacji objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, dotyczącym tego podmiotu.

Dziękujemy za zaakceptowanie i zastosowanie się do powyższych zasad.
Agnieszka Remlinger-Molenda
w imieniu całego Zespołu

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zapoznaj się również z - Klauzula informacyjna RODO

Free WordPress Themes, Free Android Games